Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту: Отримувач : Герасимов Артем Андрійович м. Нововолинськ, Відділення №3 (до 30 кг): вул. Митрополита Шептицьког відділення Нової пошти тел.380976013410 Який товар підлягає обміну, поверненню: 1. товар, на який є чек поштової служби 2. товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку 3. товар, після купівлі якого не минуло 14 днів Умови повернення товару неналежної якості Товар неналежної якості має такі недоліки, з якими його використання за призначенням неможливе. Покупець має право повернути/обміняти отриманий товар неналежної якості, якщо отримав: - товар, що вже був у використанні і має нетоварний вигляд; - товар з дефектом; - товар з не повним комплектом; - товар з пошкодженнями (сколами, подряпинами, плямами тощо). Порядок дій при поверненні товарів: 1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом двох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається. 2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки віднімається з покупця. 3. Якщо товар не відповідає опису з провини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту: Повернення коштів провадиться після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту Повернення коштів проводиться протягом 2 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.